Thursday, July 28, 2011

Yeah...I'm alive...

So yeah...busy...like SUPER DUPER busy...clinics/seminars/lessons/travel/Regionals/more Regionals/life/building...

Did I say building? Oh yes...FINALLY!!!!!!

Day 194: Awwww YEAH BEOTCH!!!
They tore up the potty area to start the building. Gator went out there the next morning and crapped in the middle of the dirt...confused and bewildered. Poor dude. I can't imagine what I would do if I got up and all the toilets in my house were gone...major anxiety attack on my part so I get it. The other dogs looked at him like "DUDE, we don't shit there anymore...NO GRASS!!!"...but he wanted nothing of it. Now...he's fine. We moved the designated spot and all is happy in Gatorland...

Day 195: Heavy Machinery
Ok ignore the dirty pool...look past that and you can see they hauled in a ton of dirt...cutting giant ruts up in my yard...gonna have to put the husband on an IV sedative...that's his BABY...surprisingly he's very calm about it...me? Not so much. But I'm dealing...it's fixable, just haul in some black dirt and replant grass. Breathe Loretta, BREATHE...

Day 196: HELLO LOVER...
If you haven't read the books that True Blood is based off of...you will have no idea what that title means :) But whatever...trusses are HERE! Due to rain they can't be completely in my yard, so they are sort of across my yard...kinda...and it bugs me. I like order, I like pretty, I no likey right now. Sadness. But whatever. I am letting the shirtless, tan dudes that are outside my back patio door make me feel better. I don't BLATANTLY stare...but I will peek through the shades every now and then. Makes me calmer about the chaos around my home :) Ahhhhhhhh

The rest of the supplies will start coming in this week...then construction begins a week from today, and that takes about a week...so by mid August I could have my building! Now to find footing...any suggestions, please let me know :)

OK...went to a KK clinic and also did some stuff on the side in regards to agility...FUN TIME! I love KK clinics...I get the method (well kinda...GETTING the method) and KK is a blast to work with. She is the only clinic I go to as I really like the method and don't wish to use anything else, call me a snob :)

Day 197: YAY LYNN :)
Lynn--is her mother. I LOVE IT...pushy, forward, and I love it. Great feel as long as I can hold her distance right. Seriously loving her. WOWZA.

Day 198: Even Steven :)
She came, she worked, she did great! I wanted to see if she would go back to "I don't run on the Come Bye side"...and her first time out she did...but then with each run, she just got better and better and better :) Confidently covering, tucking in sides, pacing...loved it. I was a bit worried she was going to be a bit too easy for me...nope :) KK assured me that was not the case and she was just fine...and I saw that, has no issues taking corrections, figures things out so quickly...lovely little girl.

Day 199: PACE?? HELLO???
Yeah...gonna have to work on that more :) Like every time, for like years :)

Day 200: Look closely students of mine...
Me, sheep, Even...Me trying to get a concept...see this face? It happens to me as well :) Proof!!! HA!!!

Day 201: HAWT...
After 3 days in the scorching heat...the dogs were tired, I was tired and it was good to get home...thank goodness the cloud cover helped keep the sun from beating down on us...but hot is hot.

And for tomorrow's pic cause I know I won't be on blogger, I'll be on the road heading to WI/IL for 4 days of agility camp...

Day 202: Lynn
Sportin' her sexy farm dog look. Baby got BACK... :)

I hope to learn a ton this coming weekend...Jen Pinder, Rachel Sanders, Jen Crank and Mary Ellen Barry...gonna be fun! The one I am most looking forward to is MEB, never worked with her before but people rave about her :)

Will try to keep up a bit more...TRY is the word to focus on!

2 comments:

Sarah Duke said...

MEB is the best. I'm not at all biased. ;) Sounds like a super camp. And... so does your building mean you're not going to be all "I wish I was in FL this winter?"

Catalina said...

When are you coming back? We miss you!